داغترین خبرها... طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی،جلیقه مظفرالدین شاه تا گرانترین بنز در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 2037
نویسنده : نشریه فــــــراروز

داغترین خبرها...

طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی،جلیقه مظفرالدین شاه تا گرانترین بنز در ایران

نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی وخارجی در ۲۱ مرداد ۱۳۹۳.خرید جلیقه مظفرالدین شاه/ کوچکترین قربانی سقوط هواپیما/سنگینترین سکه طلا/پیرترین موجود زنده/ بنز ۱۰ میلیاردی/دوچرخه ثابت مدرن...

اعلام رسمی طلاق فرزاد حسنی از آزاده نامداری


اعلام رسمی طلاق فرزاد حسنی از آزاده نامداری
آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از فرزاد حسنی را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد. از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواج دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن بودند. فرزاد حسنی و آزاده نامداری با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.

اعلام رسمی طلاق فرزاد حسنی از آزاده نامداری
خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد...
آزاده نامداری در این گفتگو گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد...



خرید جلیقه مظفرالدین شاه توسط موزه مجلس


خرید جلیقه ناصر الدین شاه توسط موزه مجلس
مدیر مرکز اسناد، کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی گفت: به تازگی جلیقه‌ مظفرالدین شاه خریداری شده و در مجموعه موزه مجلس افزوده خواهد شد. علی ططری مدیر مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: چهار سال قبل با خبر شدیم یکی از مجموعه‌ داران اسنادی، جلیقه‌ ای متعلق به مظفرالدین شاه قاجار را در مجموعه خود نگهداری می‌کند، طی مذاکراتی با ایشان موفق شدیم امسال موافقت وی را کسب کرده و این لباس را برای افزودن به کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی خریداری نماییم. وی گفت: این جلیقه به افتخار سفر مظفرالدین شاه به پاریس دوخته و به وی اهدا شده است.ططری افزود: اما این لباس از آنجا که اندازه شاه قاجار نبوده است، از سوی وی مورد استفاده قرار نگرفته است و لذا تقریباً می‌توان گفت سالم است.
بیشتر...

کوچکترین قربانی سقوط هواپیمای 140


کوچکترین قربانی سقوط هواپیمای 140
بیشتر...

سنگین‌ترین سکه طلای جهان


سنگین‌ترین سکه طلای جهان
بزرگترین و سنگین ترین سکه طلای جهان به وزن ۱۰۰۰ کیلو که از طلای خالص تشکیل شده است، 80 سانتیمتر قطر و 12 سانتی متر ضخامت دارد و ارزش آن 53میلیون و 500هزار دلار استرالیاست.
بیشتر...

پیرترین موجود زنده جهان با 182 سال سن


پیرترین موجود زنده جهان با 182 سال سن
 اگر چه جاناتان لاک پشت 182 سال سن دارد اما هنوز هم محکم و استوار به زندگی خود ادامه می دهد. او به عنوان قدیمی ترین لاک پشت و یا حتی حیوان زنده در جهان شناخته می شود. جاناتان در سال 1882 به جزیره سنت هلن فرستاده شد، گفته می شود که احتمالا او در سال 1832 به دنیا آمده است.
پیرترین موجود زنده جهان با 182 سال سن

پیرترین موجود زنده جهان با 182 سال سن
جاناتان احتمالا قدیمی ترین حیوان زنده بر روی زمین است اما گفته می شود که قبل از او یک لاک پشت دیگر در هند بیش از 250 سال زندگی کرده است.
بیشتر...

دختری که صورتش از هم پاشیده است


دختری که صورتش از هم پاشیده است
سندورم "عروسک شسکته" بیماری است که باعث می شود نوزادان با چهره ای از هم پاشیده و صورت و بدنی عجیب به دنیا آیند. این بیماری بسیار نادر است و در اغلب مواقع باعث مرگ زودهنگام کودکان می شود. کیرا یاتس دختر انگلیسی است که با این بیماری عجیب به دنیا آمده است اما توانسته از زیر بار فشار 14 عمل جراحی که تا به حال روی بدنش انجام شده است جان سالم بدر ببرد. این عمل های جراحی همه برای درست کردن حالت استخوان های بدن و شکل گرفتن آنها بوده است. جمجه کیرا یکی از نقاطی است که تحت تاثیر این بیماری از هم پاشیده است و در یکی از عمل های جراحی پزشکان مجبور شدند برای زنده نگه داشتن او، سرش را شکسته و دوباره به آن حالت بدهند. به همین علت اون همیشه باید یک وسیله آهنی را روی صورت خود داشته باشد تا صورت و جمجمه اش از هم متلاشی نشود.
دختری که صورتش از هم پاشیده است
این بیماری که سندروم آپرت هم نامیده می شود ممکن است تنها یک بچه از میان 100 هزار بچه متولد شده را مبتلا کند. این سندروم اگر با عمل های جراحی مختلف کنترل نشود می تواند باعث بدشکل شدن جمجمه و حتی آسیب رسیدن به مغز و در نهایت مرگ شود.
بیشتر...

بنز ۱۰ میلیاردی در ایران


بنز ۱۰ میلیاردی در ایران
گفته می شود این بنز به دلیل کلکسیونی بود بیش از 10 میلیارد تومان ارزش مادی دارد.
بیشتر...

اولین دوچرخه ثابت مدرن

اولین دوچرخه ثابت مدرن

اولین دوچرخه ثابت مدرن

جوان ایتالیایی دو چرخه‌ای ثابت و مدرن با الهام از ارگونومی طراحی کرده است که کاربر با استفاده از آیفون یا آی پد می‌تواند سواری در جاده را شبیه سازی کند.این جوان ایتالیایی دررشته طراحی صنعتی دانشگاه پلی تکنیک میلان فارغ التحصیل شده است، وی آثاری که تا کنون طراحی کرده را در چندین نمایشگاه قرار داده است. Ciclotte دارای بدنه‌ای گرد، دو پدال، دو دسته و یک زین است و روی دو پایه ثابت قرار گرفته است، این محصول کاملا جدید است و با تکنولوژی و مواد عالی مانند شیشه، فولاد و الیاف در ایتالیا ساخته شده است. وی می‌گوید: این ابزار تناسب اندام به عنوان مبلمانی مدرن برای استراحت، تمدد اعصاب، سرگرمی و ورزش طراحی شده است. کاربر می‌تواند با استفاده از آی‌پد یا آیفون سواری در جاده را شبیه سازی کند، فیلم ببیند یا موسیقی گوش کند.
بیشتر...

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد


تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد

تنها پل جهان که قابلیت کج شدن دارد
پل ارتباط دهنده دو سمت رودخانه تیمز در شهر لندن که با نام پل گیتزهد شناخته می شود،‌ دو منطقه گیتزهد در ساحل جنوبی و کوئی ساید در ساحل شمالی را به هم متصل کرده و نکته جالب در خصوص آن این است که در هنگام عبور قایق و کشتی این پل به شکل مورب بالا می رود و به همین دلیل نام تنها پل کج جهان را به آن داده اند.








:: موضوعات مرتبط: جامعه وفرهنگ , عکس , ,
:: برچسب‌ها: داغترین خبرها , طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی , جلیقه مظفرالدین شاه , گرانترین بنز در ایران , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با درود : نشریه "فــراروز "در نظر دارد در حد توانايي خود در زمينه ادبيات،فلسفه،اطلاعات عمومي،سرگرمي،سياسي،اجتماعي،اقتصادي،مذهبي،عكس،طنز، ورزش و... اطلاعات مفيدي را براي بيننده و خواننده محترم فراهم نمايد. با سپاس فراوان: مديريت فـراروز

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فراروز   و آدرس   fararooz90.LXB.ir   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com